SENCOR

1000 serc z kraju wschodzącego słońca

Marka Sencor narodziła się w Japonii w roku 1969. Był to moment, gdy gospodarka tego kraju stawiała na rozwój, nie szczędziła wydatków na zakup know-how i skupiała uwagę na elektronice. Nowe firmy z nią związane pojawiły się jak grzyby po deszczu i zaczynały również uruchamiać własne działy rozwoju. To przyczyniło się do powstania japońskiego cudu technologicznego. W takich warunkach zaistniało Sencor. W swojej nazwie zawarło dwa słowa: sen co oznacza tysiąc oraz cor czyli serce. W środku literka o była stylizowaną, czerwoną kropka, która symbolizowała wschodzące słońce, które w japońskiej kulturze miało być obietnicą doskonałej jakości.

To, co wyróżniało markę od pierwszych dni jej powstanie to oczywiście jakość jej produktów, w które wkładano zawarte w nazwie serce, ale nie tylko. Od samego początku produkty charakteryzowały się unikalnym desingiem. Soczyste kolory, oryginalne właściwości, innowacyjność i różnorodność były tym, co spowodowało, że Sencor odniósł sukces i mógł wynieść swoje produkty poza granice Japonii.
Podbój Azji i Europy był udany, a magnetofony i radioodtwarzacze samochodowe podbiły rynek Wielkiej Brytanii. Produkty nie tylko piękne z wyglądu, ale również rewolucyjne pod względem nowoczesnych technologii. Sencor jako pierwszy wprowadził na rynek radio samochodowe z odtwarzaczem kasetowym, który stał się hitem lat siedemdziesiątych XX wieku.

Nowe technologie, nowe produkty, doskonała jakość, japońska precyzja były niezwykle ważne w produktach marki. Jednak nie tylko to ją wyróżniało. Niezwykły design i zwykłe sprawianie użytkownikowi przyjemności z posługiwania się sprzętem również miało ogromne znaczenie. Dlatego Sencor stawiał na intuicyjność przy obsłudze i indywidualizację. Produkty były dostępne w przeróżnych, często szalonych kolorach, nie odstraszały chłodną elegancją lecz cieszyły oko i sprawiały, że między urządzeniem a użytkownikiem nawiązywała się więź. Ta cecha niezmiennie przyświeca marce do dziś.

Europejska marka

W latach dziewięćdziesiątych XX wieku marka Sencor stała się marką europejską. Nie odbiegła w znacznym stopniu od tego, co zostało zapoczątkowane w Japonii, ale rozszerzyła asortyment i rynki zbytu. Połączyła japońska tradycję i jakość z europejskim biznesem i pozostawiła to, co najważniejsze: doskonałą jakość i niezwykłość produktów.

Znana obecnie z szerokiej gamy produktów małego AGD w najbardziej zwariowanych kolorach, jakie tylko można sobie wymarzyć. Do każdej kuchni, do każdego pomieszczenia jest w stanie zapewnić sprzęt, który idealnie wpasuje się w aranżację wnętrza. Wzornictwo produktów jest znane każdemu, trudno bowiem przejść spokojnie obok różowego czajnika czy tostera w krzykliwym kolorze pomarańczowym. Takie właśnie są produkty marki Sencor. Może szokują swoimi nasyconymi, niezwykłymi kolorami, ale też są prze konsumentów właśnie za nie kochane.

Asortyment Sancor

Kolorystyka i ciekawe wzornictwo to oczywiście nie wszystko, co marka ma do zaoferowania. Produkty są nie tylko wytrzymałe i doskonałej jakości, ale również łatwe w obsłudze i niezwykle przydatne. Trudno wyobrazić sobie współczesne gospodarstwo domowe bez choćby kilku elektrycznych gadżetów, które ułatwiają i przyśpieszają domowe obowiązki. A takie właśnie produkty znajdziemy wśród szerokiej oferty Sencor: czajki elektryczne, kuchenki, tostery, roboty wieloczynnościowe, mikrofalówki, blendery, żelazka, wagi, wentylatory i wiele innych.

Nie brakuje też produktów, które ułatwiają codzienną pielęgnację zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn: golarki, prostownice, lokówki, masażery, suszarki do włosów czy szczoteczki.
Sencor jest również dostawcą innych produktów elektronicznych. W ofercie można znaleźć telewizory, wieże, radia, odtwarzacze DVD, akcesoria.

Promocje Sencor

Ceny produktów marki Sencor są zróżnicowane i przystosowane do różnych możliwości finansowych. Wśród bogatej oferty można znaleźć droższe produkty dla bardziej wymagających konsumentów dysponujących większą ilością gotówki oraz produkty tańsze dla oszczędnych, mających mniejsze wymagania. Zarówno jedne, jak i drugie są doskonałej jakości i posłużą długi czas, różnią się ilością dostępnych funkcji lub zaawansowaniem technologicznym. Produkty, które są już od jakiegoś czasu na rynku, marka zastępuje nowymi, bardziej nowoczesnymi i wtedy jest szansa na zakup poprzedników w niższych cenach.

Dla każdego, kto nie lubi przepłacać i stara się robić zakupy z głową, dobrym rozwiązaniem jest poszukiwanie okazji i korzystanie z wyprzedaży Sencor lub sezonowych przecen. Jest ich w sieci sporo i nie ma problemu z upolowaniem niezwykłego produktu w oryginalnej kolorystyce i w niższej cenie.