Marc O’Polo

Kilka słów o historii

Pomysł na założenie marki odzieżowej dla młodych ludzi narodził się w 1967 roku w Sztokholmie. Trójka przyjaciół: dwóch Szwedów Rolf Lind i Göte Huss oraz jeden Amerykanin Jerry O’Sheets postanowili zaproponować nieskomplikowaną modę opartą na naturalnych materiałach, która przemawiałaby do młodego pokolenia.

W latach, gdy na topie były głównie materiały syntetyczne, postanowili skorzystać z zupełnie innych tkanin i zaczęli produkować odzież z bawełny, wełny, lnu i jedwabiu. Ruszyli naprzeciw ogólnemu trendowi i to stało się ich znakiem rozpoznawczym. Użycie sztucznych tworzyw uznali za zło konieczne i wykorzystanie ich zostawili jedynie w razie absolutnej konieczności.

Pierwszym projektem marki Marc O’Polo była patchworkowa koszula z indyjskiej bawełny. Doskonale wpasowała się w modowe trendy lat sześćdziesiątych, które kierowały się w stronę Dalekiego Wschodu i uważały wszystko, co egzotyczne za szczyt elegancji. Kolejne produkty bazujące na ręcznych robótkach i patchworku również idealnie były dopasowane do hipisowskiego stylu, a indyjskie materiały stosowane w nich nie także miały ogromne znaczenie.

Follow Your Nature

Hasło, które w początku istnienia Marc O’Polo w szczególny sposób odzwierciedlało to, co odzież produkowana przez nią oferowała, przyniosło rozgłos i sukcesy. Szybko zdobyto rynek i uznanie wśród ludzi młodych i chcących uchodzić za nowoczesnych. W latach siedemdziesiątych marka stała się ikoną mody i zdobyła status kultowej. Jej kampania reklamowa z tego okresu, w której przedstawiona została wyłącznie pojedyncza truskawka, była jednoznacznym przekazem tego, co proponowano: prostotę, naturalność i autentyczność.

Marc O’Polo teraz

Dzisiaj marka jest uosobieniem miejskiego stylu dla wymagających. Cały czas wyróżnia się używaniem wyłącznie naturalnych materiałów i jest poważną konkurencją dla wielu odzieżowych marek.
W ofercie znajdziemy kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dla dzieci. Produkty klasyczne, uniwersalne i zawsze dostosowane do najnowszych trendów panujących w modzie. Jest to casualowy styl najwyższej jakości stworzony dla ludzi nie tylko młodych, ale zawsze stawiających na dobrą jakość i wygodę.

Pewien minimalistyczny styl w produktach Marc O’Polo to doskonale przemyślana strategia, która sprawdza się od początku jej istnienia. Z panującego trendu wybierane jest to, co ponadczasowe, dzięki czemu marka uzyskuje prostotę w krojach i uniwersalność, a jaj produkty można włożyć dziś, jutro i za rok.

Oprócz odzieży marka proponuje swoim klientom szeroki wachlarz dodatków, bielizny, obuwia. Pozwala na stworzenie pełnej stylizacji, która będzie doskonale skomponowana i zachwyci nawet najbardziej wybrednych.

Promocje Marc O’Polo

Na tle konkurencji marka z pewnością się wyróżnia i to w zdecydowanie pozytywny sposób. Jest jednak skierowana do posiadaczy odrobinę bardziej zasobnego portfela. Warto jednak zaznaczyć, że wybierając jej produkty decydujemy się na najlepszą jakość, która posłuży przez dłuższy czas. Chcąc się wyróżnić z tłumu warto czasem sięgnąć głębiej do swoich zasobów i zafundować sobie coś, co nie tylko będzie piękne, ale również naturalne i wygodne. Tym bardziej, że w polskich sklepach można znaleźć wiele okazji, które zachęcają do tańszych zakupów. Wyprzedaże Marc O’Polo, sezonowe promocje czy kody rabatowe to możliwość kupowania w niższej cenie i oszczędności. Czasem warto nabyć jeden produkt, który spełni wszystkie wymagania kosztem kilku, które nie do końca się sprawdzą.