Diadora

Ręcznie robione buty Diadora do górskich wspinaczek

Diadora to marka w długą tradycją i bogatymi korzeniami. Wszystko zaczęło się od prawdziwego rzemiosła, a mianowicie w roku 1948 w Caerno di San Marco pewien Włoch zaczął produkować obuwie do górskich wspinaczek. Jak na zakład rzemieślniczy przystało, były one robione ręcznie przez właściciela Marcello Danieli’ego. Produkcja odbywała się w przydomowym, maleńkim warsztacie, a obuwie dedykowane tym, którzy kochali góry i pierze wędrówki.

Wykonane z wielką dbałością o szczegóły, dopracowane w każdym detalu i do tego wygodne buty zaczęły zdobywać popularność. Dodatkowym i niezaprzeczalnym atutem obuwia tworzonego przez Danieli’ego była stylistyka, którą obuwie się wyróżniało. Prostota, komfort i pewnego rodzaju elegancja, dzięki której właściciel butów czuł się dobrze podczas każdej wyprawy.

Kolejne lata przyniosły stopniowy wzrost zapotrzebowania, warsztat się rozrastał, a marka zaczęła być coraz lepiej rozpoznawalna. Po butach do wspinaczki przyszła kolej na inne produkty i do asortymentu dołączył sprzęt narciarski, a następnie odzież. W roku 1970 marka produkowała już odzież piłkarską i tenisową oraz inny sprzęt sportowy.

Technologiczne zaawansowanie

Wszystko, co jest dedykowane sportowcom i ludziom kochającym aktywny tryb życia, musi iść z duchem czasu. I nie mówimy to o stylistyce czy modzie. Jest t o również ważne w modzie sportowej, ale nie najważniejsze. W odzieży, obuwiu, sprzęcie sportowym pierwszeństwo ma technologia. Wszystkie brandy zajmujące się tą dziedziną zdają sobie sprawę, że podstawową sprawą jest rozwój i poszukiwanie ciągle nowych rozwiązań, dzięki którym produkty dedykowane miłośnikom sportowych wyzwań będą podążały za potrzebami, a nawet je wyprzedzały.

Diadora również wiedziała o tym i postawiła na rozszerzenie swoich produktów właśnie w kierunku rozwoju technologii. Stworzyła obuwie dla piłkarzy, które zadebiutowało w 1970 roku i mogło się pochwalić dużym sukcesem, do którego również przyczyniły się ówczesne gwiazdy włoskiej piłki nożnej grające w korkach marki.

Od boiska po ulice

Asortyment marki jest szeroki. Nie brakuje w nim odzieży, sprzętu sportowego dla narciarzy, akcesoriów, sprzętu piłkarskiego czy sprzętu rowerowego. Jednak szerokiemu gronu klientów jest znana przede wszystkim z zachwycających sneakersów.

Modele sportowego obuwia Diadory, które są obecne na ulicach, łączą w sobie wygodę, świetną stylistykę, włoską elegancję i doskonałą jakość. Ponadczasowe produkty, które są połączeniem stylu retro z najnowszymi zdobyczami technologicznymi i odrobiną fantazji wprost ze słonecznej Italii. Marka nie zapomina o swoich korzeniach i cały czas swoją produkcję opiera na rzemieślniczych tradycjach, dając swoim klientom produkty dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Nie podąża za masową modą i jest z tego dumna, może bowiem dostarczyć oryginalnych i niezaprzeczalnie wyróżniających się produktów.

Didadora to produkty dla kobiet, mężczyzna i dzieci. Dla każdego, kto nie boi się podjąć wyzwania i sportowej rywalizacji, dla ludzi aktywnych i kochających wygodę na co dzień. Dla pasjonatów i zwykłych ale wymagających użytkowników.

Ceny marki Diadora

Jeśli chodzi o wydatki związane z zakupem produktów brandu, to nie można mówić o żadnych niespodziankach. Znając ceny innych sportowych, markowych dostawców, można spokojnie zastosować je do Didadora. Nastawiając się na doskonałą jakość produktu, zawsze trzeba mieć na uwadze większy wydatek. W przypadku Diadora dostajemy coś jeszcze. Oprócz wyjątkowych materiałów i doskonałego wykonania niezwykły i oryginalnie wyglądający produkt od najlepszych projektantów.

Czy można pokusić się o tańsze zakupy? Oczywiście. Marka nie odbiega i pod tym względem od innych producentów. Sezonowe wyprzedaże, czasowe promocje czy obniżki cen są obecne w wielu miejscach. W Polskich sklepach można znaleźć wiele promocji Diadora. Wystarczy odrobina zaangażowania i poświęcenie czasu na zakupy, ale zwykle się opłaca, bo nawet kilkuprocentowe upusty to często spora suma, która pozostaje w kieszeni.