BEKO w promocji

Marka Beko należy do tureckiego koncernu Arçelik zajmującego się przede wszystkim produkcją produktów AGD. W swoim kraju jest liderem dostarczającym urządzenia gospodarstwa domowego, usługi oferuje w ponad 100 krajach na całym świecie i posiada 14 zakładów produkcyjnych nie tylko w Turcji, ale również w Rumunii i Rosji. Zatrudnia ponad 15 tyś. pracowników. W Europie zajmuje trzecie miejsce pod względem wielkości produkcji urządzeń AGD.

W Polsce marka rozpoczęła sprzedaż swojego asortymentu w 1998 roku. Wtedy pojawiły się w ofercie pierwsze pralki, lodówki, kuchenki marki Beko. W kolejnych latach stała się rozpoznawalna w całym kraju i stopniowo zdobywała coraz większą ilość nabywców dzięki innowacyjnym, energooszczędnym i zaawansowanych technologicznie produktom.
Filozofia koncernu, do którego należy marka Beko, skupia się na nowoczesnym pokoleniu przywiązującym szczególną uwagę do oszczędności zarówno pieniędzy, jak i czasu oraz zasobów naturalnych. Trafia do ludzi świadomych konieczności dbania o środowisko naturalne, poszukujących nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą im szybko i skutecznie uporać się z wszystkimi domowymi obowiązkami.

Produkty, oferowane na polskim rynku przez Beko to: zamrażarki, pralki, lodówki, zmywarki, suszarki, piekarniki, płyty grzewcze, kuchnie elektryczne i gazowe, mikrofalówki, klimatyzatory. Jako jedne z pierwszych miały pięcioletnią gwarancję, co w znacznym stopniu wpłynęło na wzrost świadomości marki.

Wszystkie urządzenia marki Beko charakteryzują się niezawodnością, wytrzymałością, są ekonomiczne w użyciu i zaawansowane technologicznie. Dodatkowo są estetycznie i funkcjonalne, a korzystanie z nich jest intuicyjne i nie stwarza żadnych problemów. Z szerokiej oferty można wybrać AGD do zabudowy i wolnostojące, dzięki czemu będzie doskonale dopasowane do każdego wystroju kuchni czy łazienki. Beko to doskonała alternatywa dla najbardziej renomowanych marek, ponieważ relacja jakości do ceny zdecydowanie działa na jej korzyść.

Swoich wysokich standardów marka dowiodła, zdobywając wiele nagród przyznawanych przez organizacje branżowe i konsumenckie w wielu krajach. Natomiast popularność zdobyła dzięki stosowaniu niewygórowanych cen i oferowaniu klientom wielu promocji i wyprzedaży.